Kleine update - Reisverslag uit Kellett Island, Hong Kong van René Hengeveld - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Kellett Island, Hong Kong van René Hengeveld - WaarBenJij.nu

Kleine update

Blijf op de hoogte en volg René

26 Juli 2016 | Hong Kong, Kellett Island

Hier weer even een kleine update.

We hebben sinds onze verhuizing (van verleden week) nog geen internetverbinding.

Je zou zeggen dat dit peanuts zou moeten zijn, maar daar ging ik ook de fout bij in.

Er zijn een aantal providers, waarvan er weer een paar eigendom zijn van een groot bedrijf die o.a. winkels, grond en bedrijfspanden in zijn bezit heeft.

Soms komt het voor dat als je in het pand van zo'n bedrijf woont, je maar 1 provider kunt kiezen (en wat dan ook gelijk de duurste is)

Bij ons is het een beetje hetzelfde verhaal: we willen graag een abonnement bij HKBN hebben, maar de monteur kon het uiteindelijk niet installeren en adviseerde ons om dan maar een abonnement bij PCCW te nemen (de dure).

Punt was dat de bedrading niet goed zou zijn en het daarom niet bij HKBN kon. Ik heb toen de huisbaas geïnformeerd en die is de volgende dag met een monteur bij ons langs geweest en de monteur heeft me laten zien hoe de HKBN monteur het wel bij ons kan installeren.

Nu gaan we weer om een afspraak vragen om het (hopelijk) alsnog geïnstalleerd te krijgen.

Op hoop van zegen dan maar.

Horen of zien jullie de komende tijd niets, dan hebben we nog geen internet (ik typ dit vanuit een McDonald's)

Laters!

• 27 Juli 2016 - 10:57

Berni:

Dat is niet leuk voor jullie ik miste je al succes ermee grtjs.