Van Schiphol naar Heathrow - Reisverslag uit Heathrow, Verenigd Koninkrijk van René Hengeveld - WaarBenJij.nu Van Schiphol naar Heathrow - Reisverslag uit Heathrow, Verenigd Koninkrijk van René Hengeveld - WaarBenJij.nu

Van Schiphol naar Heathrow

Blijf op de hoogte en volg René

06 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Heathrow

De eerste horde is genomen.

Ik zit nu bij gate C65 van Terminal 5 in Heathrow op m'n aansluitende vlucht naar Hong Kong te wachten.

De vlucht vanaf Schiphol ging snel en zonder vertraging. Het overstappen was ook prima geregeld.

Nu zit ik gezellig tussen een stel Cantonezen. Ik versta er uiteraard geen snars van, maar het geeft me al wel een vakantiegevoel.

Om 18:35 (19:35 NL tijd) vertrek ik naar Hong Kong met een grote Airbus A380.

Tot later!

  • 06 Februari 2015 - 18:59

    Berni Janssen:

    Rene hele goede vlucht grtjs.

  • 06 Februari 2015 - 22:11

    Monique:

    De reis is begonnen nelis! Spannend allemaal, grote Airbus en lange vlucht te gaan! Veel succes en een goede aankomst daar in het hotel! Hopelijk daar lekker warm, heer is het _5 nu brrrrr... Hou ons op de hoogte! Zet em op ouwe...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Volg mijn belevenissen in Hong Kong In oude blogs kun je m'n studiereis naar Taiwan bekijken

Actief sinds 05 Feb. 2015
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 10913

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 17 Maart 2015

Studiereis

24 Juni 2016 - 30 November -0001

Hong Kong (HKG)

Landen bezocht: